21 kwietnia 2. Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie poinformowała o unieważnieniu kolejnego postępowania przetargowego dotyczącego zakupu dla Wojska Polskiego partii samochodów ogólnego przeznaczenia małej ładowności. Nie jest to jedyny przypadek w ostatnich dniach.
W ramach powyższego postępowania, ogłoszonego w marcu bieżącego roku, Zamawiający poszukiwał dostawcy 106 pojazdów tego typu. Wszystkie miały trafić do siedziby 2. Regionalnej Bazy Logistycznej do końca listopada bieżącego roku. Ostatecznie, 14 kwietnia, komisja przetargowa ogłosiła unieważnienie – powodem tego kroku był brak ofert.
Nie jest to jedyny motoryzacyjny przetarg prowadzony przez 2. Regionalną Bazę Logistyczną, który nie zakończył się sukcesem. 18 kwietnia powyższa jednostka ogłosiła także, że (częściowo) unieważniła przetarg na zakup 179 (z opcją na kolejne 179) wielozadaniowych samochodów ciężarowo-osobowych typu pick-up. Także w tym przypadku pojawiła się sytuacja braku zainteresowania ze strony przemysłu. Jedyną ofertę (w części dotyczącej dostawy 31 pojazdów z opcją na kolejnych 31) złożyła spółka Glomex MS Polska Sp. z o.o., która za realizację powyższego zadania zażądała kwotę 17,8 mln PLN brutto. Obecnie oferta oczekuje na werdykt.
Przypomnijmy, w latach 2020-2022 do Wojska Polskiego trafiło 648 samochodów ciężarowo-osobowych Ford Ranger XTL, które zostały zakontraktowane przez 2. Regionalną Bazę Logistyczną z konsorcjum Glomex MS Polska Sp. z o.o. oraz Glomex MS s.r.o. z Republiki Czeskiej. Ich zabudowę wykonała firma STEELER z Sokółki. Pierwsze z nich dostarczono w grudniu 2020 roku. Jak wskazywali wówczas przedstawiciele MON, miał to być początek procesu zastępowania samochodów terenowych Honker.
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Peter
They could bought Ford Rangers as pickups and then built differenet modules at the flack. One ambulance module, one module for the fire brigade in the army, air force etc.