Dobiegają końca największe na świecie targi branży strzeleckiej- SHOT SHOW 2024 w Stanach Zjednoczonych. Fabryka Broni „Łucznik” – Radom bierze w nich udział już po raz czternasty, przyciągając- jak co roku - rzeszę wielbicieli tłumnie odwiedzających jej stoisko. Aktualnie grono to powiększyło się o fanów nowego produktu Spółki: Modułowego Pistoletu Samopowtarzalnego, który pierwszy raz mogli obejrzeć także Amerykanie.
- To wielka radość i duma, że po raz kolejny produkty Fabryki Broni nie tylko wzbudziły ogromne zainteresowanie, ale też zostały tak dobrze przyjęte i docenione na amerykańskim rynku, który jest przecież jednym
z najbardziej wymagających na świecie. To bez wątpienia dowód na to, że radomska fabryka może śmiało konkurować z producentami uzbrojenia z całego świata – mówi dr Wojciech Arndt, prezes Zarządu Fabryki Broni „Łucznik” – Radom.
Podczas tegorocznych targów SHOT SHOW na stoisku radomskiego „Łucznika” nie zabrakło jego flagowych produktów. Wśród nich pojawiła się rodzina Modułowego Systemu Broni Strzeleckiej, m.in.: karabiny samopowtarzalne GROT 762N kal. 7.62 x 51 mm z lufą 20” i 16”, MSBS GROT C16 FB-A2 kal. 5.56 x 45 mm wraz z podwieszanym granatnikiem modułowym kal. 40 x 46 mm, a także karabinki rodziny BERYL, m.in. samopowtarzalny BERYL M22 kal. 22LR, długość lufy 17,5", BERYL S762 kal. 7.62 x 39 mm, BERYL S223 kal. 223 REM. Zaprezentowano także pistolety VIS 100 oraz VIS 100 M1 kal. 9 x 19 mm.
- Gości na nasze stoisko przyciągnął nie tylko premierowy MPS, ale również legendarny już VIS wz. 35, którego także mogli obejrzeć amerykańscy miłośnicy broni. Jakość jego wykonania doceniali odwiedzający stoisko wytrawni strzelcy oraz wielbiciele i znawcy historycznej broni – mówi Seweryn Figurski, członek Zarządu Fabryki Broni „Łucznik” – Radom.
Kolejny raz ogromne wrażenie na odwiedzających targi SHOT SHOW zrobiła rodzina karabinków MSBS GROT. Wielu gości nawiązywało do roli, jaką broń
z Radomia odgrywa w wojsku ukraińskim podczas trwającego konfliktu zbrojnego
w Ukrainie. Chwalono jej niezawodność i ergonomię. Podkreślano łatwość oraz wygodę użytkowania, jak i celność.
- Obecność Fabryki Broni na SHOT SHOW ma dla nas bardzo duże znaczenie. Rynek amerykański, na którym już zaistniały nasze konstrukcje, jest nam bardzo przychylny. Warto przypomnieć, że eksportowym hitem w Stanach Zjednoczonych okazały się m.in. pistolety VIS 100 M1 oraz karabinki z rodziny BERYL, które w dniu premiery rozchodziły się w ciągu kilku minut. Ogromne zainteresowanie przeszło najśmielsze oczekiwania nas - jako producenta - oraz dystrybutorów, a Amerykanie z niecierpliwością wyczekiwali kolejnych dostaw - mówi Seweryn Figurski, członek Zarządu Fabryki Broni „Łucznik” – Radom.
Przedstawicielom Fabryki Broni podczas SHOT SHOW towarzyszyli reprezentanci firm Arms of America oraz Atlantic Firearms - amerykańskich dystrybutorów broni spod szyldu FB.
Coroczny udział Fabryki Broni w SHOT SHOW jest dla Spółki doskonałą okazją nie tylko do zaprezentowania swojego portfolio, ale też nawiązywania kontaktów handlowych z potencjalnymi klientami z całego świata.
Źródło: Fabryka Broni „Łucznik” – Radom sp. z o.o.
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu