Zaloguj
reklama Helikon-Tex

Silniki do naprawy

17 stycznia Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Kutnie poinformował o rozpoczęciu negocjacji z krajowymi podmiotami w sprawie zawarcia umów na naprawy główne oraz modernizację silników lotniczych.

Zastosowanie procedury negocjacji z wybranymi podmiotami to wynik analizy rynku, która wykazała, że tylko wybrane firmy dysponują kompetencjami oraz niezbędną dokumentacją techniczną do realizacji zakładanych usług.

Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 1 S.A. Oddział Dęblin negocjują umowę na naprawy główne (w latach 2020-2021) silników lotniczych TW3-117 co może kosztować Skarb Państwa 50 mln złotych bez VAT. Natomiast Pratt & Whitney Rzeszów S.A., za kwotę 78 mln złotych bez VAT, prowadzą negocjacje dotycząc napraw głównych (w okresie 2020-21) silników rodziny TWD-10B/PZL-10S oraz napraw silników PZL-10W wraz z ich dostosowaniem do wersji wyposażonej w elektroniczny układ FADEC. Wszystkie wymienione jednostki napędowe stanowią źródło napędu dla śmigłowców oraz części samolotów rodziny M-28 Bryza.

(ŁP) Foto: Łukasz Pacholski
reklam Lockheed Martin
reklama MBDA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

PrzemysŁ zbrojeniowy

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Siły Powietrzne

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Samoloty i śmigłowce
Uzbrojenie lotnicze
Bezzałogowce
Kosmos

WOJSKA LĄDOWE

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Wozy bojowe
Artyleria lądowa
Radiolokacja
Dowodzenie i łączność

MARYNARKA WOJENNA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Okręty współczesne
Okręty historyczne
Statki i żaglowce
Starcia morskie

HISTORIA I POLITYKA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Historia uzbrojenia
Wojny i konflikty
Współczesne pole walki
Bezpieczeństwo
usertagcalendar-fullcrosslisthighlightindent-increasesort-amount-asc