W powyższym postępowaniu, które ogłoszono 31 października zeszłego roku, wystartowało ostatecznie trzech oferentów – Stocznia Remontowa Nauta z Gdyni, Morska Stocznia Remontowa Gryfia ze Szczecina oraz Net Marine Marine Power Sevice Sp. z o.o. ze Szczecina. Zamawiający na całe przedsięwzięcie przewidział kwotę 6 mln złotych. W powyższym budżecie zmieściła się tylko oferta Stoczni Remontowej Nauta, która wyceniła ją na 3,3 mln złotych (zakres podstawowy), 1,8 mln złotych (opcja), a gwarancja na zrealizowane prace obejmuje 24 miesiące. Druga, pod względem kosztorysu, okazała się Net Marine Marine Power Service Sp. z o.o. (4,9 mln złotych zakres podstawowy, 1,6 mln opcja, gwarancja 25 miesięcy), a najdroższa okazała się Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. (4,9 mln złotych zakres podstawowy, 2,4 mln złotych opcja, gwarancja 18 miesięcy). Kryterium ceny umożliwia zdobycie 60 punktów, a okres gwarancji kolejnych 40.
ORP Gardno to jeden z trałowców projektu 207P, który został zbudowany Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni. Uroczyste podniesienie bandery miało miejsce 31 marca 1984 roku.
(ŁP) | Foto: Tomasz Grotnik |
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu