17 stycznia Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Kutnie poinformował o rozpoczęciu negocjacji z krajowymi podmiotami w sprawie zawarcia umów na naprawy główne oraz modernizację silników lotniczych.
Zastosowanie procedury negocjacji z wybranymi podmiotami to wynik analizy rynku, która wykazała, że tylko wybrane firmy dysponują kompetencjami oraz niezbędną dokumentacją techniczną do realizacji zakładanych usług.
Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 1 S.A. Oddział Dęblin negocjują umowę na naprawy główne (w latach 2020-2021) silników lotniczych TW3-117 co może kosztować Skarb Państwa 50 mln złotych bez VAT. Natomiast Pratt & Whitney Rzeszów S.A., za kwotę 78 mln złotych bez VAT, prowadzą negocjacje dotycząc napraw głównych (w okresie 2020-21) silników rodziny TWD-10B/PZL-10S oraz napraw silników PZL-10W wraz z ich dostosowaniem do wersji wyposażonej w elektroniczny układ FADEC. Wszystkie wymienione jednostki napędowe stanowią źródło napędu dla śmigłowców oraz części samolotów rodziny M-28 Bryza.
(ŁP) | Foto: Łukasz Pacholski |
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu