Zaloguj
reklama Rekord
reklama Rekord

Johannes von Thadden nowym prezesem Airbus Poland

Nowy prezes Airbus Poland S.A.. Fot. Airbus

Johannes von Thadden został nowym prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym Airbus Poland S.A., polskiej spółki Airbus Defence and Space. Pokieruje zespołem prawie 800 pracowników w jednej z największych polskich firm lotniczych, zajmującej się produkcją, obsługą, naprawami i modernizacją samolotów wojskowych Airbusa oraz produkcją elementów do samolotów cywilnych. Będzie też nadzorował Wydział Usług Lotniczych w Mielcu oraz wspierał aspiracje polskiej spółki w sektorze kosmicznym. Na stanowisku w Airbus Poland zastąpi Manuela Heredia Ortiza, który obejmie nową funkcję w Airbus Spain.


„Airbus współpracuje z Polską od blisko 20 lat, rozwijając swoje możliwości przemysłowe w Warszawie i włączając polskich partnerów do lokalnego łańcuch dostaw”, powiedział Johannes von Thadden. „Chcemy zwiększać efektywność i kompetencje naszych pracowników oraz wchodzić na nowe rynki, aby rozwijać nasz potencjał w sektorach lotniczym i kosmicznym, tak w Polsce jak i w działaniach eksportowych”.
> Johannes von Thadden od lat związany jest z Airbusem. Prowadził projekty firmy we Francji i Niemczech, odpowiadał też za rozwijanie biznesu kosmicznego Airbusa na świecie. Na nowym stanowisku zamierza wykorzystać bogatą wiedzę o Polsce, którą zdobył jako współprzewodniczący Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej w Warszawie. Johannes von Thadden jest Niemcem, mówi biegle po angielsku i francusku, komunikuje się też w języku polskim i hiszpańskim. Jest żonaty z Polką.



>

Teldat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 comments on “Johannes von Thadden nowym prezesem Airbus Poland”

  1. Szkoda,że wyprzedano za bezcen nasze zakłady lotnicze PZL Okęcie, Świdnik, Mielec, WSK Rzeszów i Kalisz i te wszystkie największe zakłady kontroluje kapitał zagraniczny, który zlikwidował swoja potencjalną konkurencję i narzuca nam teraz wysokie ceny komponentów i modernizacji, blokuje rozwój rodzimych produktów lotniczych i transferuje swe zyski za granicę. Stanowimy w wielu przypadkach głównie rolę podwykonawców na rzecz produktów finalnych obcych koncernów, które są obecne w Polsce w kilku powodów a mianowicie niższych kosztów pracy, wysoko wykwalifikowanej kadry specjalistów i zwolnień/ zachęt podatkowych oraz dogodnej lokalizacji.

  2. Ing. to co piszesz to gorzka prawda niestety.
    Chciałbym zwrócić uwagę że dobrze układa się nasza współpraca z samolotową cześcią koncernu Airbus, fajnie byłoby to potwierdzić zakupami przynajmniej pary A-330MRTT to bardzo potrzebne maszyny tak w czasie pokoju, kryzusu albo wojny, najlepiej byłoby.je umieścić albo we Wrocławiu, albo u mnie w Katowicach (na marginesie historyczna nazwa tego lotniska to Udetfeld)

Przemysł zbrojeniowy

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Siły Powietrzne

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Samoloty i śmigłowce
Uzbrojenie lotnicze
Bezzałogowce
Kosmos

WOJSKA LĄDOWE

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Wozy bojowe
Artyleria lądowa
Radiolokacja
Dowodzenie i łączność

MARYNARKA WOJENNA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Okręty współczesne
Okręty historyczne
Statki i żaglowce
Starcia morskie

HISTORIA I POLITYKA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Historia uzbrojenia
Wojny i konflikty
Współczesne pole walki
Bezpieczeństwo
usertagcalendar-fullcrosslisthighlightindent-increasesort-amount-asc