6 stycznia brytyjska firma Marshall Aerospace poinformowała o podpisaniu umowy z Danią i Norwegią w sprawie kontynuacji usługi wsparcia eksploatacji i obsługi średnich samolotów transportowych Lockheed Martin C-130J-30 Super Hercules należących do powyższych państw.
W obu przypadkach mowa o kontynuacji wieloletniej współpracy. Norwegia eksploatuje samoloty rodziny C-130 Hercules od 1977 roku, a Dania od 1986 roku. Łącznie oba państwa dysponują ośmioma C-130J-30 Super Hercules. Marshall Aerospace realizuje usługi MRO przy wszystkich od 2012 roku. Służby logistyczne obu państw, w ramach współpracy i chęci ograniczenia kosztów, wspólnie negocjują i zlecają usługi wsparcia eksploatacji. Nowy kontrakt ma obowiązywać przez okres dwóch lat z opcją rozszerzenia na dłuższy okres czasu.
Prace obsługowe są prowadzone w centrum serwisowym Marshall Aerospace w Cambridge w Wielkiej Brytanii i będą obejmować przeglądy typu ciężkiego, a także okresowy PDM. „Jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować wsparcie dla Królewskich Sił Powietrznych Danii i Norwegii. Naszym priorytetem pozostaje rozwój tych długoletnich relacji, elastyczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów oraz dostarczanie niezawodnej obsługi technicznej, wyróżniającej się wysoką jakością i krótkim czasem realizacji” – podkreślił Chris Dare, dyrektor ds. usług i rozwiązań MRO w firmie Marshall.
W przypadku obu państw samoloty C-130J-30 Super Hercules pełnią ważną rolę w realizacji polityki lokalnej oraz międzynarodowej. Między innymi zapewniają utrzymanie mostu powietrznego pomiędzy Danią oraz Grenlandią, a także miejscami stacjonowania kontyngentów wojskowych.
Od 1966 roku firma Marshall buduje swoją globalną renomę w dziedzinie wysokiej klasy usług MRO, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i zaawansowanych rozwiązaniach dedykowanych platformie C-130. Dzięki tej specjalizacji firma Marshall stała się niezawodnym partnerem dla klientów na całym świecie.
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu