Przyczyną unieważnienia przetargu, ogłoszonego 8 czerwca 2016 roku, był fakt braku ofert niepodlegających odrzuceniu. Termin nadsyłania wiążących deklaracji upływał 31 stycznia br. Celem postępowania było przygotowanie obu maszyn do roli samolotów kalibrujących lotniskowe urządzenia nawigacyjne ułatwiające podejścia do lądowania. Obecnie w tej roli wykorzystywany jest samolot transportowy M-28B Bryza TD II o numerze 0208 dostarczony w 2003 roku i stacjonujący także w 33. Bazie Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
Planowany montaż urządzeń FIS miał zostać zrealizowany do końca 2018 roku. Do tego celu przygotowano, fabrycznie, parę samolotów o numerach 0213 oraz 0214, które ukończono pod koniec 2006 roku.
(ŁP) | Foto: Łukasz Pacholski |
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu