13 marca Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Kutnie poinformował o podpisaniu dwóch umów z Pratt & Whitney Rzeszów S.A. w sprawie napraw głównych i modyfikacji jednostek napędowych.
Łącznie mają wartość 69 mln złotych bez VAT i zostały podpisane 6 marca. W obu przypadkach zastosowano procedurę negocjacji z wybranym oferentem, o czym poinformowano 17 stycznia bieżącego roku. Jest to związane z faktem, że jedynie zakłady Pratt & Whitney Rzeszów S.A. są właścicielem dokumentacji techniczno-remontowej silników PZL-10W, PZL-10S, TWD-10B, a także dokumentacją pozwalającą na dostosowanie jednostek napędowych PZL-10W do wersji wyposażonej w elektroniczny system FADEC.
Przedmiotem umów są właśnie naprawy główne powyższych typów jednostek napędowych, a także modernizacja PZL-10W do wersji PZL-10W FADEC. Powyższe silniki stanowią wyposażenie samolotów rodziny M28 Bryza różnych odmian (TWD-10B/PZL-10S), a także śmigłowców W-3 Sokół/Anakonda (PZL-10W/PZL-10W FADEC).
(ŁP) | Foto: Łukasz Pacholski |
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu