2 marca portal Pasazer.com zaprezentował raport „Line lotnicze w ocenie polskich pasażerów”, w którym zaprezentowano najlepszych, zdaniem pasażerów, przewoźników obsługujących krajowe porty lotnicze.
Głosujący oceniali linię lotniczą, z której usług, skorzystali w ostatnim roku. Oceny przyznawane były w ośmiu kategoriach, m.in.: cena, komfort, punktualność, rozrywka pokładowa czy catering. Ogólny ranking został ustalony na podstawie średniej ocen w poszczególnych kategoriach.
W kategorii linii niskokosztowych nagrodę dla najlepszej linii odebrał, po raz kolejny, węgierski Wizz Air. Wśród linii tradycyjnych ocenianych pod względem oferty na trasach krótkodystansowych wygrały Polskie Linie Lotnicze LOT, a Qatar Airways został najlepszą linią długodystansową. Za najlepszą linią czarterową uznane zostały linie Travel Service, detronizując wywodzące się z Litwy linie Small Planet Airlines, które w poprzednich dwóch latach były w czołówce zestawienia. Najlepszą linią nieoperującą z Polski pasażerowie wybrali, kolejny raz z rzędu, linie Singapore Airlines. W kategoriach szczegółowych za najtańszą linię lotniczą nie została uznana żadna ze spółek niskokosztowych, lecz Ukraine International Airlines.
W kategorii „odprawa i boarding” zwycięzcą zostały Polskie Linie Lotnicze LOT nagrodzone m.in. za inwestycję we własną strefę odpraw na Lotnisku Chopina. W kategorii „komfort” oraz “rozrywka pokładowa” zwyciężyły bliskowschodnie linie Emirates, docenione za wygodę podczas lotu oraz wysokiej jakości system rozrywki na pokładzie. Nagroda za najlepszy personel pokładowy oraz najczystsze samoloty, w tej edycji, przypadła liniom Qatar Airways. Najbardziej punktualną linią w oczach pasażerów została Lufthansa, a najsmaczniejsze posiłki w przestworzach oferuje, według uczestników tegorocznego Plebiscytu, linia Turkish Airlines.
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu