6 listopada Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej poinformował o podpisaniu umów z krajowymi firmami w sprawie realizacji napraw głównych części przeznaczonych do samolotów i śmigłowców eksploatowanych przez siły zbrojne.
Postępowanie przetargowe ogłoszono 30 marca bieżącego roku, a ostatecznie będzie kosztować Skarb Państwa 12,4 mln złotych bez VAT. Części będą wykorzystywane do śmigłowców Mi-2, Mi-8, Mi-14, Mi-17, Mi-24, W-3 Sokół oraz samolotów An-28 oraz MiG-29. Umowy podpisano we wrześniu bieżącego roku.
Firma Ankol Sp. z o.o. wyremontuje Inspektoratowi Wsparcia następujące elementy: agregaty rozruchowe turbo-odrzutowe przeznaczone do śmigłowców Mi-17 i Mi-24 (700 tys. złotych bez VAT), akumulatory hydrauliczne do W-3 Sokół (450 tys. złotych bez VAT), amortyzatory podwozia głównego do Mi-8 i Mi-17 (13,5 tys. złotych bez VAT), blok zaworów elektrohydraulicznych do W-3 Sokół (532 tys. złotych bez VAT), elektryczne sygnalizatory ciśnienia w śmigłowcach W-3 (5600 złotych bez VAT), pompy paliwowe przeznaczone do śmigłowców Mi-8 i Mi-17 (16 tys. złotych bez VAT), przekładnię główną do śmigłowca Mi-24 (1,1 mln złotych bez VAT), sygnalizatory zaniku napięcia do W-3 Sokół (90 tys. złotych bez VAT), sygnalizator temperatury W-3 Sokół (30 tys. złotych bez VAT), sztuczne horyzonty przeznaczone do W-3 Sokół oraz An-28 (1,3 mln złotych bez VAT), tarcze sterujące do wiropłatów Mi-8, Mi-14 i Mi-17 (530 tys. złotych bez VAT), urządzenie programujące do W-3 (200 tys. złotych bez VAT), bębny koła do Mi-8 i Mi-17 (35 tys. złotych bez VAT).
Megmar Logistics & Consulting Sp. z o.o. zawarł umowę na naprawę agregatów rozruchowych turbo-odrzutowych przeznaczonych do śmigłowców Mi-14 (530 tys. złotych bez VAT).
Fin Sp. z o.o. Oddział Kolbuszowa naprawi antywibratory do piasty wirników śmigłowców Mi-8, Mi-14, Mi-17 (1,7 mln złotych bez VAT), elektro mechanizmy do W-3 Sokół (105 tys. złotych bez VAT), kolektor śmigła ogonowego W-3 (150 tys. złotych bez VAT), kolektor prądowy do W-3 (1,1 mln złotych bez VAT), kolektor żyrobusoli w śmigłowcach W-3 (66 tys. złotych bez VAT), przetwornik obrotów W-3 (52 tys. złotych bez VAT), przyśpieszacze redukcyjne do Mi-17, Mi-24 oraz MiG-29 (14 tys. złotych bez VAT), sterowniki rozruchu dźwigu Lukas na W-3 Sokół (260 tys. złotych bez VAT), sygnalizatory zaniku napięcia w W-3 (70 tys. złotych bez VAT), wciągarkę do W-3 (800 tys. złotych bez VAT), wzmacniacze hydrauliczne do rodziny Mi-8 (210 tys. złotych bez VAT) i Mi-24 (95 tys. złotych bez VAT).
Glomex MS Polska Sp. z o.o. naprawi hamulce koła głównego przeznaczone do śmigłowców szturmowych Mi-24 (280 tys. złotych bez VAT), skrzynie napędów Mi-24 (400 tys. złotych bez VAT), a także wzmacniacze hydrauliczne sterowania łopatami wirnika nośnego śmigłowców Mi-8/Mi-14/Mi-17 (200 tys. złotych bez VAT), wzmacniacze hydrauliczne do Mi-17 i Mi-24 (130 tys. złotych bez VAT).
UTC Aerospace Systems Wrocław Sp. z o.o. naprawi mikroprocesorowy blok sterowania silników PZL-10 zainstalowanych na śmigłowcach W-3 Sokół (650 tys. złotych bez VAT), rezerwowe elektroniczne bloki sterowania silnika W-3 (41 tys. złotych bez VAT), zawory redukcyjne do Mi-2, Mi-8 oraz W-3 Sokół (140 tys. złotych bez VAT).
Transfactor Sp. z o.o. naprawi regulatory ciśnienia (8700 złotych bez VAT), a także sprężarki powietrza przeznaczone do śmigłowców Mi-14 oraz Mi-24 (52 tys. złotych bez VAT), zegary pokładowe W-3 (15 tys. złotych bez VAT) oraz pakiet urządzeń do Mi-17 i Mi-24 (200 tys. złotych bez VAT).
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu