Ostatecznie do rywalizacji zgłosiły się dwa konsorcja, po analizie przesłanych dokumentów zamawiający zdecyduje o dalszych losach programu. Pierwsze z nich składa się ze Stoczni Remontowej „Nauta” S.A. z Gdyni wraz z firmami SILTEC Sp. z o.o. oraz Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z Gdyni. Drugie obejmuje Gdańską Stocznię „Remontowa” oraz KenBit Sp. j.. Jak widać, co częściowo może zaskakiwać, brakuje Stoczni Marynarki Wojennej S.A. w upadłości likwidacyjnej.
W ramach postępowania zamawiający planuje zainstalować na pokładach okrętów system wsparcia elektronicznego oraz szerokopasmowych systemów rozpoznawczych. Dodatkowo na pokładzie ORP Hydrograf planuje się montaż systemu dowodzenia rozpoznaniem, systemu odbiorczo-antenowego oraz systemu obserwacji optoelektronicznej – w tym ostatnim przypadku, po doświadczeniach na pokładzie ORP Nawigator, (nieoficjalnie) zamawiający planuje montaż urządzenie ma być w pełni dostosowane do pracy na pokładzie jednostki pływającej. Ostatnim elementem postępowania jest remont główny i dokowy ORP Hydrograf.
Inspektorat Uzbrojenia zakłada wybór oferenta pod dwoma kryteriami – ceny (80% punktów możliwych do zdobycia) oraz okresu trwania gwarancji (20% punktów możliwych do zdobycia).
Podobne z tej kategorii:
Podobne słowa kluczowe:
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu
Pełna wersja artykułu