Zaloguj

Silniki śmigłowców do naprawy

18 marca Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej poinformował o rozpoczęciu negocjacji z Wojskowymi Zakładami Lotniczymi nr 2 S.A. w sprawie zawarcia umowy na naprawy główne silników TW2-117A/AG, które stanowią jednostki napędowe śmigłowców eksploatowanych w Wojsku Polskim.

Przedmiotem umowy, która jest negocjowana od 13 lutego, są remonty główne jednostek napędowych w latach 2020-21. Potencjalna wartość kontraktu to około 38 mln złotych bez VAT – w przypadku podpisania, prace będą realizowane na terenie należących do WZL nr 2 S.A. zakładów w Warszawie (dawne Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 4 S.A.). Zastosowanie procedury z wybranym oferentem wynika z faktu, że po przejęciu WZL nr 4 S.A. bydgoskie WZL nr 2 S.A. stały się jedynym właścicielem dokumentacji techniczno-remontowej napraw głównych silników TW2-117A/AG. Dodatkowo kompetencje gwarantują realizację prac zgodnie z wysokimi standardami.

Silniki TW2-117A/AG stanowią jednostki napędowe śmigłowców rodziny Mi-8 oraz Mi-14 eksploatowanych w Wojsku Polskim. W kwietniu 2018 roku ówczesne WZL nr 4 S.A. podpisały umowę na realizację takiej usługi w okresie 2018-19, jej wartość wynosiła 18,5 mln złotych bez VAT.

(ŁP) Foto: Łukasz Pacholski
reklam Lockheed Martin
reklama MBDA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Reklama Kongsberg
  • reklama Telesystem

PrzemysŁ zbrojeniowy

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Siły Powietrzne

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Samoloty i śmigłowce
Uzbrojenie lotnicze
Bezzałogowce
Kosmos

WOJSKA LĄDOWE

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Wozy bojowe
Artyleria lądowa
Radiolokacja
Dowodzenie i łączność

MARYNARKA WOJENNA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Okręty współczesne
Okręty historyczne
Statki i żaglowce
Starcia morskie

HISTORIA I POLITYKA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Historia uzbrojenia
Wojny i konflikty
Współczesne pole walki
Bezpieczeństwo
usertagcalendar-fullcrosslisthighlightindent-increasesort-amount-asc