Zaloguj
reklama Helikon-Tex
reklama Helikon-Tex

IDEX 2021. Israel Shipyards prezentuje nową koncepcję transferu technologii

Wizja patrolowca typu OPV 45. Okręt taki powstaje od 16 grudnia 2020 r. dla Wybrzeża Kości Słoniowej. Zamówienie obejmuje dwie jednostki. Fot. Israel Shipyards

W trakcie salonu morskiego NAVDEX, towarzyszącemu targom IDEX, firma stoczniowa Israel Shipyards Ltd. z Hajfy przedstawiła po raz pierwszy swoją koncepcję transferu technologii i portfolio jednostek pływających.

Israel Shipyards zapewnia klientom na całym świecie usługi z zakresu transferu technologii (ang. transfer of technology, TOT), dostarczane na poziomie logistycznym i inżynierskim przez wysoko wykwalifikowane i doświadczone zespoły szkoleniowe firmy. Celem jest stworzenie profesjonalnego kolektywu o wysokich umiejętnościach specjalistycznych, który będzie mógł samodzielnie budować i serwisować statki oraz okręty bez konieczności korzystania z zewnętrznego wsparcia. Programy te zwiększają niezależność regionalną, umożliwiają lokalnym firmom świadczenie usług konserwacji, napraw i remontów oraz tworzą liczne regionalne możliwości zatrudnienia.

W razie potrzeby Israel Shipyards oferuje również usługi wsparcia po zakończeniu procesu TOT. Odzwierciedlając wysoki poziom wszechstronności, Israel Shipyards tworzy niestandardowe projekty „pod klucz”, np. indywidualnie zaprojektowane zestawy serwisowe dla każdego klienta - zgodnie z jego zdefiniowanymi potrzebami i możliwościami. Czas szkolenia uzależniony jest od jego rodzaju i kwalifikacji pracowników, przy czym kształcenie inżynierów trwa zazwyczaj do sześciu miesięcy, a pracowników produkcyjnych do czterech.

Oprócz usług TOT, Israel Shipyards zaprezentowała również swoje portfolio jednostek pływających. Rodzina szybkich okrętów patrolowych (Fast Patrol Craft) Szaldag (pol. zimorodek) obejmuje modele o długości od 25 do 33 m, zapewniające wyjątkową manewrowość i minimalne zanurzenie, które są przeznaczone do ochrony wybrzeża, rzek i wyłącznych stref ekonomicznych. Seria patrolowców morskich (Offshore Patrol Vessels) obejmuje okręty o długości od 45 do 72 m, nadają się głównie do ochrony wybrzeży, platform wiertniczych i obiektów przybrzeżnych. Wielozadaniowe korwety Saar (pol. burza) są przeznaczone do patrolowania i nadzoru na otwartym morzu, a także do ochrony suwerenności morskiej i obiektów przybrzeżnych oraz operacji poszukiwawczo-ratowniczych.

reklama MBDA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Reklama Kongsberg

PrzemysŁ zbrojeniowy

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Siły Powietrzne

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Samoloty i śmigłowce
Uzbrojenie lotnicze
Bezzałogowce
Kosmos

WOJSKA LĄDOWE

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Wozy bojowe
Artyleria lądowa
Radiolokacja
Dowodzenie i łączność

MARYNARKA WOJENNA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Okręty współczesne
Okręty historyczne
Statki i żaglowce
Starcia morskie

HISTORIA I POLITYKA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Historia uzbrojenia
Wojny i konflikty
Współczesne pole walki
Bezpieczeństwo
usertagcalendar-fullcrosslisthighlightindent-increasesort-amount-asc