Zaloguj
reklama Rekord
reklama Rekord

Serwis silników Mi-2

22 stycznia Wydział Techniki Lotniczej 3. Regionalnej Bazy Logistycznej poinformował o rozpoczęciu negocjacji z firmą Pratt&Whitney Rzeszów S.A. w sprawie napraw głównych silników lotniczych GTD-350 oraz ich częściową modernizacją.

Potencjalna umowa może mieć całkowitą wartość 52,2 mln złotych bez VAT. Wykorzystanie procedury negocjacji z wybranym oferentem ma związek z faktem, że firma z Rzeszowa jest posiadaczem (na zasadach praw wyłącznych) dokumentacji technicznej dotyczącej remontów głównych silników GTD-350 oraz ich modernizacji do wersji W, która charakteryzuje się podwyższoną mocą startową (do 425 KM) oraz wydłużonym resursem międzyremontowym.

Silniki GTD-350 stanowią jednostki napędowe dla wielozadaniowych śmigłowców Mi-2, które są eksploatowane w Wojsku Polskim. Zawarta umowa ma obowiązywać w latach 2019-2022. Remonty silników mają związek z faktem utrzymania w służbie powyższych śmigłowców, co jest powiązane z opóźnieniem programu Perkoz.

(ŁP) Foto: Łukasz Pacholski
Teldat
Teldat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

One comment on “Serwis silników Mi-2”

  1. Nowy W-3 Sokół byłby godnym następcą Mi-2 i to już dawno a teraz należy współczuć pilotom Mi-2 latania na takich zabytkach. Zakłady w Rzeszowie powinny być w polskich rękach tak jak i Świdnik a wtedy zysk trafiłby do naszego kraju!

Przemysł zbrojeniowy

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Siły Powietrzne

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Samoloty i śmigłowce
Uzbrojenie lotnicze
Bezzałogowce
Kosmos

WOJSKA LĄDOWE

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Wozy bojowe
Artyleria lądowa
Radiolokacja
Dowodzenie i łączność

MARYNARKA WOJENNA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Okręty współczesne
Okręty historyczne
Statki i żaglowce
Starcia morskie

HISTORIA I POLITYKA

 ZOBACZ WSZYSTKIE

Historia uzbrojenia
Wojny i konflikty
Współczesne pole walki
Bezpieczeństwo
usertagcalendar-fullcrosslisthighlightindent-increasesort-amount-asc